Home
Fotogalerij
Favoriete links
BREINYOGA Neurofeedback trainingen
NeurOptimal®
Over mij
NeurOptimal® Neurofeedback
Biofeedback
Voor wie
Bij welke klachten
EMDR (Eye Movement Desensitisation Reprocessing)
NLP (Neuro Linquistisch Programmeren)
RET (Rationeel Emotieve Therapie)
EFT (Emotional Freedom Techniques)
Hoe verloopt een Neurofeedback training
Resultaten
Tarieven
Vergoedingen
Voor bedrijven
Contact
Voor wie
 
 
Neurofeedback en Biofeedback is voor iedereen die zich fysiek, mentaal en emotioneel beter wil voelen: 

  • Voor een ieder die op zoek is naar meer innerlijke rust en een groter concentratievermogen
  • Voor mensen die zich vitaler en gezonder willen voelen
  • Voor mensen die op zoek zijn naar meer vreugde in het leven
  • Voor mensen die hun vaardigheden en prestaties willen verbeteren, bijvoorbeeld sporters, studenten of zakenlieden
  • Voor mensen die gestimuleerd willen worden in hun persoonlijke groei
  • Voor hen die mediteren en dit proces willen vergemakkelijken en verdiepen
  • Voor hen die in het hier en nu willen leven
  • Voor mensen die verlichting zoeken van hun specifieke klachten en symptomen
  • Voor iedereen: werkgevers, werknemers, huisvrouwen/mannen, vaders, moeders, kinderen, jongeren, studenten, zakenmensen 
 
De trainingen zijn ook goed inzetbaar wanneer je examen of proefwerken moet doen of last hebt van een jetlag. Het verbetert het concentratievermogen.  
 
 
Hoeveel trainingen er nodig zijn, is afhankelijk van persoonlijke doelstellingen en ervaringen in het leven. Ieder brein is verschillend en daarnaast kunnen externe factoren van invloed zijn. Bijvoorbeeld wanneer je in een stressvolle of verdrietige situatie verkeert of medicatie gebruikt. Vaak merken mensen na 1 of 2 trainingen al resultaat doordat ze meer ontspannen zijn. Binnen 5 of 6 keer is er vaak een duidelijke omslag te bemerken. Het contact met anderen verloopt soepeler, je zit beter in je vel, je kunt je beter concentreren, je voelt je rustiger en meer ontspannen en je slaapt beter. Het aantal benodigde trainingen is per individu verschillend, want elk brein functioneert anders en reorganiseert zichzelf in eigen tempo. Het aantal trainingen is ook mede afhankelijk van de duur, ernst en soort van de klachten. En natuurlijk van het doel wat je voor jezelf wilt bereiken. Het is daarom goed mogelijk dat je met 5 trainingen al je doel bereikt hebt en je ermee kunt stoppen. Daarna kun je er eventueel voor kiezen om af en toe een training te doen. Je blijft dan zo optimaal mogelijk functioneren.